loading...
فوتبالی به وسعت جهان
علیرضا شیدایی بازدید : 205 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

اخبار پرسپولیس: (منبع  سایت باشگاه پرسپولیس)                                                                    در تمرین صبح یکشنبه/ بدنسازی همچنان اولویت تمرینات سرخپوشان  در تمرین صبح یکشنبه/ بدنسازی همچنان اولویت تمرینات سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را صبح امروز (یکشنبه) در مجموعه ورزشی درفشی فر دنبال کرد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز با حضور 20 بازیکن و زیر نظر محسن عاشوری، فرهاد چیذری، مجتبی کرمانی مقام و نادر باقری برگزار شد.

طبق برنامه، تمرینات بدنسازی همچنان در دستور کار تمرین نوبت صبح سرخپوشان قرار گرفت که توسط فرهاد چیذری انجام شد.

در تمرین امروز کنعانی و خانزاده به دلیل همراهی تیم ملی جوانان حضور نداشتند و اسماعیل زاده هم برنامه بدنسازی را کامل انجام داد، هر چند کادر پزشکی در تمرینات با توپ او را از ضربه زدن به توپ تا بهبودی کامل منع کرده است.

سرخپوشان بعدازظهر امروز هم تمرینات خود را در درفشی فر برگزار خواهند کرد. تمرین بعدازظهر بدون حضور تماشاگر انجام می شود و کا با توپ بیشتر در دستور کار خواهد بود.

 

   پروین: کالدرون و خوزه گزینه های اصلی سرمربیگری پرسپولیس     پروین: کالدرون و خوزه گزینه های اصلی سرمربیگری پرسپولیس

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه فنی این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان در لیگ دوازدهم با حضور سردار محمد رویانیان و پیشکسوتان پرسپولیس شامل: علی پروین، رضا وطن خواه، ابراهیم آشتیانی، محمود خوردبین، کاظم سیدعلی خانی، ضیاء عربشاهی، محمد صادقی، حمید درخشان، مجتبی محرمی، سعید ترابی، افشین پیروانی و بهروز رهبری فرد برگزار شد.

    علی پروین رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه گفت: قبل از هر چیز باید از سردار رویانیان بخاطر ارج نهادن به پیشکسوتان و دعوت از آنها، تشکر کنم. امروز 10 تا 12 پیشکسوت پرسپولیس از نسل قدیم و جدید دور هم جمع شدند و با هم در خصوص پرسپولیس صحبت کردند.

    رئیس کمیته فنی پرسپولیس در مورد نتیجه این نشست تصریح کرد: در خصوص دو مربی که سردار رویانیان امور مربوط به حضور آنها را انجام داده اند تبادل نظر شد و امشب سردار گزینه مورد نظر را به من اعلام و پس از مشورت با پیشکسوتان به اطلاع عموم خواهد رسید.

    علی پروین در ادامه گفت: گابریل کالدرون آرژانتینی و مانوئل خوزه پرتغالی دو گزینه مورد نظر و نهایی هستند اما شانس کالدرون بیشتر است اما قطعا پس از انجام کارهای لازم نام سرمربی برگزیده اعلام خواهد شد.

    پروین در خصوص تداوم این جلسه خاطر نشان کرد: در این نشست رئیس پیشکسوتان را انتخاب کردیم و در مورد خیلی کارهای دیگر تبادل نظر شد. خدا پدر و مادر سردار رویانیان را بیامرزد که به پیشکسوتان بها می دهد و نظر آنها را در خصوص مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس جویا می شود.

    پروین درباره سوالی مبنی بر اینکه استعفای دایی ارتباطی به ورود وی به باشگاه دارد، گفت: گزینه ما در حال حاضر قطعا خارجی است.

    عضو هیات مدیره سرخپوشان در مورد زمان اندک باقی مانده به رقابت های لیگ برتر گفت: قبول دارم زمان را از دست دادیم ولی متاسفانه دنیزلی چندین روز ما را منتظر گذاشت و در نهایت هم نیامد و پرسپولیس به این طریق لطمه خورد ولی انشاء ا... با حضور سرمربی جدید سعی می کنیم با قدرت کامل در مسابقات شرکت کنیم.

    علی پروین در مورد کادر فنی پرسپولیس نیز عنوان کرد؛ هر مربی که انتخاب شود، دستیارانش را نیز انتخاب و معرفی خواهد کرد.

 

شماره برایم مهم نیست/ روبرتو سوسا: هدفم موفقیت پرسپولیس است      شماره برایم مهم نیست/ روبرتو سوسا: هدفم موفقیت پرسپولیس است

 

  • ه گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روبرتو سوسا بازیکن برزیلی سرخپوشان پس از عقد قراردادش گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و آمده ام تا یک بازیکن جنگنده و تاثیرگذار باشم.

    وی افزود: اطلاعات لازم از تیم پرسپولیس را از بازیکنان برزیلی که در این تیم بازی کرده اند بدست آوردم و شناخت خوبی از پرسپولیس و هوادارانش دارم.

    سوسا در خصوص شماره پیراهنش تصریح کرد: دوست داشتم شماره 85 را بپوشم اما در اصل، شماره برایم مهم نیست و تنها هدفم موفقیت پرسپولیس است.

    روبروتو در ادامه افزود: انگیزه زیادی دارم و قرارداد دو ساله ای را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندم. پرسپولیس را با علی دایی و علی کریمی می شناسم. هیچ استرسی ندارم و سعی می کنم بهترین بازی هایم را برای سرخپوشان انجام دهم.

    هافبک پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس هواداران خاص خودش را دارد و ما باید برای شادی آنها تلاش زیادی بکنیم.

     

     

    اخبار بارسا:

         سه تیم ایتالیایی در خوان گمپر در سال های اخیر.

    تمام رقبای بارسا در جام خوان گمپر از سال 2010 تاکنون ایتالیایی هستند. میلان، ناپولی و یوونتوس تیم هایی هستند که بارسا طی سالهای اخیر در تور تابستان خود با آنها رو به رو شده است.

    نیوکمپ نیز در حال آماده شدن برای دیدار های این تورنمنت می باشد. در حقیقت سه تیم ایتالیایی یعنی تیمهای میلان، ناپولی و یوونتوس به ترتیب در سالهای 2010، 2011 و 2012 در سه دوره قبلی جام خوان گمپر حضور داشته اند. تیم جنووا هفتمین تیم ایتالیایی می باشد که بارسا در مسابقات پیش فصل لیگ با آن بازی کرده است                                                                                                      

    سه تیم متوالی از ایتالیا 

    آبی اناریها موفق به کسب مقام قهرمانی جام خوان گمپر در دو دوره قبلی شده اند. بارسا در بازی اول در برابر میلان که برای قدردانی از رونالدینیو ترتیب داده شده بود، در ضربات پنالتی موفق به شکست این تیم شد.


    فینال سوپرکاپ کاتالونیا 31 جولای برگزار می شود.

    اف سی بارسلونا در سوپر کاپ کاتالونیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت؛ بازی که روز سه شنبه 31 جولای ساعت 21:45 در ورزشگاه المپیک مونتخوییک برگزار می شود. پیش از آن، ساعت 19:45 در همان ورزشگاه شاهد فینال کوپا کاتالونیا بین ناستیک تاراخونا و مانیو خواهیم بود.

    سیستم جدید

    دو تیم بزرگ از منطقه در سوپر کاپ کاتالونیا با هم روبرو می شوند که همانند کوپا کاتالونیا، قهرمان در یک بازی مشخص می شود. امسال نخستین سالی ست که این سیستم قهرمان را رقم می زند. توضیح فدراسیون فوتبال کاتالان اینگونه است: «هدف اصلی ما از راه اندازی این سیستم جدید، تامین شهرت و اعتباری ست که این رقابت ها لایق آن هستند. این سیستم را برای این فصل طراحی کردیم و برای فصول آینده به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد تا فوتبال کاتالان از این بابت سودمند شود».

     تمرینات پیش فصل بارسا از شانزدهم جولای آغاز می شود و چندین بازی دوستانه شامل بازی های مقابل هامبورگ (14 جولای)، یازده نفر اصلی تیم مراکش در طنجه (28 جولای)، پاریسن ژرمن (4 آگوست) و جام دوستانه خوان گمپر مقابل سمپدوریا (20 آگوست) در برنامه پیش فصل بارسا قرار دارند. دو بازی دوستانه دیگر برای هشتم و یازدهم آگوست نیز برنامه ریزی شده اند.


     بارسلونا - سمپدوریا؛ 20 آگوست در جام خوان گمپر.

     

    باشگاه ایتالیایی سمپدوریا در روز بیستم آگوست در جام خوان گمپر برابر بارسا بازی خواهد کرد. این بازی با رقابت بیست سال گذشته، در فینال لیگ قهرمانان اروپا (که در آن بارسا برابر سمپدوریا قرار گرفته بود) همزمان شده است.

    سمپدوریا حریف بارسلونا در چهل وهفتمین رقابت جام خوان گمپر خواهد بود؛ این مسابقه دوشنبه، بیستم آگوست در نیوکمپ برگزار خواهد شد. این دور از جام خوان گمپر با جشن قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی در بیست سال پیش همزمان شده است. این باشگاه ایتالیایی دعوت شده است تا در رقابتهای تابستانی باشگاه شرکت کند؛ این کار با هدف یادبودی برای موفقیت تاریخی بیست سال پیش باشگاه صورت گرفته است.

     نمایش تیم تیتو


    استرلا دام، شریک مالی بارسا، به عنوان مهمترین شریک بارسا در جشن خوان گمپر استرلا دام، بصورت فعال شرکت خواهد کرد. این بازی همچنین به عنوان رونمایی از تیم فصل 2012/13 تیتو ویلانوا خواهد بود.



     

     

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت ما خوش امدید.امید وارم از ما راضی باشید.لطفا از انجمن ما سری بزنید. مدریت ویلاگ:علیرضا شیدایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما عملکرد بارسلونا پس از پپ گواردیولا رو به پیشرفت خواهد بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 7,442